poniedziałek, 1 października 2018

NAUKA


Mimo tego, że nie rozumiem jeszcze do końca szydełka to staram się czasem wymyślić coś sama.
Dlatego parę dni temu, jak dostałam cudowną włóczkę YarnArt Cord Yarn, postanowiłam stworzyć coś swojego. Więc bawiłam się, aż powstała torebka.



star stitch



Początkowo klapkę robiłam puff stichem ale zarówno mnie jak i koleżance nie za bardzo się to podobało. Za namową Alicji sięgnęłam po ścieg gwiazdkowy. :D  Potrzeba jeszcze zapięcia, które dopiero dziś zamówiłam i podszewki allle muszę się nastawić psychicznie do tego. ;)
Wyszła więc sobie taka mała torebka na telefon, husteczki higieniczne i takie podstawowe kobiece gadżety. Włóczka idealna na taki projekt.



crotchet bag

crotchet bag

Miłego tworzenia wszystkim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz