piątek, 14 września 2018

SEPTEMBER - jesienny wisior



Jesień to jedna z moich ulubionych pór roku.
Kocham ją tak samo jak zimę, wiosnę i lato.
Otaczający nas świat zmienia się wtedy w bajkową, kolorową krainę. Czasem jest trochę mokro ale przecież nie jesteśmy z cukru. 


Dziś mimo deszczu robiłam zdjęcia na dworze, pod parasolem.
Mokre listki paproci i dary jesieni przepięknie komponują się z kolorami wisiora, który dziś skoczyłam szyć. 


Cudny kamyk w ciepłych, jesiennych kolorach w otoczeniu złoto- brązowych koralików.
Całość ozdobiłam zielonymi, szklanymi listkami, które ożywiły nieco całość.
Kto mnie zna ten wie, że mam słabość do wszystkich koronek i ażurów więc nie żałowałam ich i tym razem.
Dzięki temu wisior wygląda niesamowicie lekko.


wisior z koralików



I jak? Wyszło jesniennie?

Mam nadzieję, że uda mi się zrobić jeszcze kilka zdjęć w takiej scenerii!

Na pasartowym Instagramie ruszył konkurs: pasart.pl
Wszystkie jesienne inspiracje z hasztagiem #twórczajesień i #pasart biorą udział w zabawie.
Polecam!

4 komentarze:

  1. Bardzo jesiennie i klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, bardzo dużo pracy i cierpliwości musiałaś poświęcić na tą pracę. Wyszło super :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń