poniedziałek, 10 września 2018

Powrót


Postanowiłam po raz kolejny wrócić do pisania.
Na blogu mogę lepiej wyeksponować swoją twórczość, mogę więcej pisać, nie koniecznie na temat rękodzieła. Nie wiem jednak czy mi się to uda bo doba ostatnio mi się skurczyła i to bardzo. 

Ostatni rok przyniósł dużo zmian.
Nauczyłam się wielu nowych rzeczy w rękodziele i w życiu.

Nie przypuszczałam, że wezmę się za włóczkę. Nie marzyłm nawet o tym, że będę robić czapki, torebki, chusty, maskotki, obrusy i szaliki. A jednak udało się! Mało tego, bardzo mnie to wciągnęło i teraz nie wyobrażam sobie życia bez szydełka. 

maskotka na szydełku hipopotam
Dodaj napis

etui na telefon

torebka boho na szydełku




Robię też nieco więcej kursów na blog pasart.pl. To jest chyba moja największa duma i radość.
Współpraca z dziewczynami daje mi nieziemskiego kopa. :D Poza tym co jakiś czas spotykamy się we współnym, zakręconym gronie rękodzielniczek w Katowicach by w swoim towarzystwie coś poszyć. :) Nie ma to ja moć gadać bez końca o koralikach. Dzięki tym spotkaniom poznałam fajne kobietki, które mam wrażenie, że znam od zawsze.  :D Patronem spotkań jest oczywiście pasart.pl.






Odkryłam również swoje drugie powolanie jakim jest budowa. :D
Nie ma to jak porządnie się zmęczyć układając kostkę brukową lub pomagając przy wylewkach. Bardzo lubię to uczucie zmęczenia fizycznego, a jednocześnie odpoczynku umysłowego i psychicznego. Z tej strony mało kto z was mnie zna ale sprawia mi to równie wielką przyjemność jak koraliki. Tym bardziej, że mogę się w takie dni cieszyć wyborowym towarzystwem przyjaciół noooo i dzięki temu poznałąm wiele wspaniałych osób.


Reszty będziecie się dowiadywać na bierząco. 

2 komentarze:

  1. Masz rację, blog daje więcej możliwości, ponadto nie jest tak ulotny, tu można wrócić do tego, co było dawno, do miłych komentarzy. Facebook zabija blogi, tam się dzieje wszystko za szybko. Gratuluję, że udało Ci sie rozwinąć w rękodziele, praca z włóczką daje wiele radości :-) Mam nadzieję, że i tu odniesiesz sukces, jak w koralikach :-) A budowa? Zazdroszczę, nie mam takiej mozliwości :-) Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja też mam nadzieję, że włóczka mnie poniesie. Jest o tyle fajna, że mogę zabrać w więcej miejsc niż koraliki. :)

      Usuń