niedziela, 14 października 2018

KOLOROWA JESIEŃ


Jesienny las to niezliczona ilość kolorów delikatnie podkreślonych promieniami słońca.
Żółty, czerwony, zielony, pomarańczowy, brązowy - w odcieniach o jakich nie śniłam.
Oczy są rozbiegane z nadmiaru wrażeń. Nie wiadomo na czym skupić wzrok.
Po takim niesamowitym spacerze wróciłam do domu z pomysłem.
Nie do końca wiedziałam jaki będzie końcowy kształt kolczyków ale wiedziałam, że będą w jesiennych kolorach, które tak mnie zachwyciły.



I tak po kilku pruciach powstały kolczyki JESIENNY LAS.






Dodatkowo "Ciocia Monika" ;) uczy się obsługiwać skomplikowany :P aparat fotograficzny!
Na razie jest więcej błędów niż udanych zdjęć ale liczę na to, że w końcu zrozumiem tajemnice fotografii aparatem bezlusterkowym.
Jedno jest pewne sprawia mi to wielką frajdę. 




Przy okazji można się zachwycać otaczającym nas pięknem. 





Miłej niedzieli. :D 

2 komentarze: