niedziela, 24 listopada 2013


Rozrabiaki


Zauważyłam, że zdjęcia, które robię moim chłopakom nie zawsze są tradycyjne: ładna poza, uśmiechnięta buźka, czyste ubranko itd...  Jest sporo takich "ramkowych" fotek, ale mnie bardziej podobają się takie niecodzienne ujęcia - jak te powyżej.
W sumie to mam pół na pół - są zdjęcia takie słodziutkie, wprost na półkę do ramki, są też zdjęcia, którymi zachwycam się tylko ja, odbiegające według mnie od standardowych zdjęć dzieci, które mogę oglądać u koleżanek.
Największą "sympatią" darzę zdjęcia, na których moje rozrabiaki są sobą - te z naburmuszoną lub smutną buźką, te z brudnymi rączkami, te ze złą miną lub skrywaną przed obiektywem twarzą...
Te, na których widać MOJE DZIECKO".





 "Wakacyjny brudas" - to moje ulubione zdjęcie z wczasów - sama nie wiem dlaczego ;)






Mogłabym tak w nieskończoność... :)








14 komentarzy:

  1. love the photos!!!
    xxx

    www.licktheburguer.blogspot.com

    www.licktheburguer.blogspot.com

    www.licktheburguer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pieke zdj i biżuteria

    zapraszam http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo i zaproszenie :)

      Usuń
  3. Świetne masz dzieciaki :-)
    Dzięki za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam:-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne dzieciaki i śliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziaki, piękne zdjęcia :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and Makeup, crafts, cooking, paintings
    The Competition is open

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :)
    Druga bransoletka szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń