piątek, 7 października 2016

Wisior "SERCE"





Jeśli zajrzeć by na mój profil na Facebook'u to dostrzec można lekki odchył w kierunku połączenia czerni z czerwienią.
Według mnie jest to bardzo eleganckie połączenie i w ostatnim czasie bardzo chętnie sięgam po te kolory.
Guzik ze zdjęcia dość długo czekał na swoją kolej. Bardzo jestem nim zauroczona i chciałam aby powstało coś innego i wyjątkowego. W połączeniu z czarnymi koralikami Toho wygląda iście królewsko, a czerwone szkiełka dodają mu blasku.
Według większości kształtem przypomina teraz Myszkę Miki - słodkie skojarzenie.
Jednak zawieszony na szyi wygląda zupełnie inaczej.
Zresztą z doświadczenia wiem, że zdjęcia, a nawet biżuteria wzięta do ręki nie wygląda tak jak powinna. Dopiero prawidłowo założona zaczyna mieć w sobie to coś.
Czasem całkiem zwykły wisior, który nie raz leżał niechciany przez nikogo na dnie kuferka założony przeze mnie - zostaje zauważony przez innych. 

Wisior serce




Toho guzik serce

serce guzik toho

serce wisior toho

wisior serce kaboszon guzik

mytha jewelry wisior serce

Zdjęcie zaaranżowane przez mojego synusia Antosia. :)
Mytha Jewelry Wisior serce

2 komentarze:

  1. Wisior wygląda zjawiskowo :) Takie super zdjęcia robisz, że za każdym razem Twoja biżuteria jest pięknie wyeksponowana :) Oj ale widzę, że synuś odziedziczył po mamuni zdolność do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A synuś cały czas deklaaruje,że jak urośnie wchodzi w spółkę ze mną. Będzie projektował i fotografował. Trzymam za słowo. ;-)

      Usuń