czwartek, 13 października 2016

Beading Polska

Jest!Jest!
Moja kolejna praca na łamach czasopisma Beading Polska!
Bardzo mobilizujące! Bardzo uskrzydlające!
I tak sobie od tygodnia chodzę w chmurach. Bardzo przyjemna sprawa. Humor dopisuje, siły do tworzenia są i cała głowa pełna pomysłów. Czego chcieć więcej?

Beading Polska

Na okładce czasopisma jest piękny wisior (zdjęcie okładki zaczerpnięte ze strony Beading Polska).
W środku instrukcja jak go wykonać. Aaa ja nie bardzo lubię trzymać się schematów i postanowiłam wykonać moją wersję wisiora, dosyć uproszczoną bo dużą ozdobą jest kamień, który oprawiłam - Noc Kairu.


Postanowiłam zrezygnować z ozdobników jakimi są liście i pączki. Mój wisior miał być bardziej stonowany. Jednak dopuszczam możliwość powstania wersji typowo jesiennej. Wtedy zapewne pojawi się cała reszta tych cudowności.
Miałam w planie zrobić również więcej zdjęć tego naszyjnika ale pogoda w dalszym ciągu nie sprzyja fotografowaniu więc mam tylko te dwa w miarę dobre. ;)

Mytha Jewelry

Noc kairu

W międzyczasie przyszła paczuszka z Royal Stone.
Zamówiłam na próbę mini pomponiki. Nie byłam do nich przekonana.
Jednak teraz jestem zauroczona tymi małymi puchatymi kuleczkami.
Do tego stopnia, że nad tymi kolczykami siedziałam do późna w nocy.
I nie żałuję bo efekt końcowy nawet mi się podoba, a ja rzadko kiedy jestem zadowolona ze swojej pracy. Mam nadzieję, że jest więcej miłośniczek pomponików.

Kolczyki z pomponami

Kolczyki z pomponikami

Kolczyki są bardzo lekki i wyjątkowe.
W takiej biżuterii ciężko przejść niezauważoną. :D
Kolczyki z pomponami

Beading

2 komentarze:

  1. Gratuluję publikacji! Wisior wyszedł przepięknie, świetnie wygląda czerń z niebieskim a całość wygląda bardzo intensywnie. Kolczyki są przeurocze - pewnie za sprawą pomponików :D Cudeńka!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń