czwartek, 17 grudnia 2015

Notoryczny brak ... śniegu


Już kolejna zima, która niczym nie przypomina zimy...
Szaro buro i ponuro...
Sanki czekają w gotowości, dzieci wygladają z utęsknieniem przez okna czekając na białe szaleństwo...
Sama chętnie zjeżdżałabym z górki, ulepiłabym bałwana.
O pięknych zimowych zdjęciach można pomarzyć.



Ostatnio dużą przyjemność sprawia mi branie udziału w wyzwaniach twórczych organizowanych na różnych blogach. Nie chodzi o wygraną (choć cieszyłaby mnie niezmiernie ;) ) ale przede wszsytkim to dobra zabawa, trenowanie swojej kreatywności i poszerzanie zakresu swoich umiejętności. Sprawia mi wielką frajdę wymyślanie wzorów pod ogreślony temat. 

I tak przeglądając teraz stronę Kreatywny Kufer zaciekawiło mnie wyzwanie dotyczące postaci fantastycznych "Ent".
Postanowiłam stworzyć wisior, który mi się z tym tematem będzie kojarzyć.
Ale mój nie będzie ani w jesiennych kolorach, ani wiosennych. 
Będzie raczej chłodny i mroźny, z małym akcentem zieleni - w końcu czekam na zimę, a las zimą jest równie piękny co wiosną i jesienią :)
Czas już nie tęsknić za jesienią... Czas już wyczekiwać prawdziwej zimy...
Mroźny, zaśnieżony, zamglony las...


Oto moja praca, którą zgłaszam do Kratywnego Kufra.
Mam nadziję, że poczujecie ten mroźny podmuch lasu.










1 komentarz: