niedziela, 22 grudnia 2013


Niedziela...



Uważam, że czas na obfity śnieg - sanki, łyżwy, bałwany i igla!!!
W sumie z utęsknieniem wyczekuję wiosny, ale najpierw poszalałabym z dzieciakami troszkę na śniegu...
Jedynie co jest w tym wszystkim fajne, że można więcej poleniuchować w domu...
Co do zdjęć, to chciałabym się jeszcze skupić na krajobrazie z niebem w roli głównej :)
Bo kto z nas nie ma w swoim zbiorze choć paru zdjęć zachodów bądź wschodów słońca.
A chmurki lub czyste błękitne letnie niebo???
Cud!!!

Czasem to tylko dzięki chmurom zdjęcie wydaje mi się ładne i ciekawe. 



 A na takie niebo czekam niecierpliwie :)


A tu parę z moich nowych bransoletek :)
Na mojej stronie już je pokazałam mimo tego, że planowałam je najpierw wkleić tutaj.
Coś ciężej mi idzie na FB niż na bloggerze ;)
Dlatego postanowiłam, że osobie,  jak polubi mnie 50 osób to wyślę jednej z "nieznajomych" bransoletkę...













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz