środa, 19 kwietnia 2017

Wiosna! PRECIOSA SOLO.


Wisior "WIOSNA" powstał pod wpływem chwili i lekkiego załamania jakiego dostałam po wczorajszym ataku zimy. Spoglądając przez okno na przysypane białym puchem kwiaty, połamane drzewa miałam ochotę siąść i płakać. /
Na całe w takich chwilach z pomocą przychodzą dzieci i koraliki. 
Dzieci nie pozwalały mi wczoraj zbytnio na przygnębienie ponieważ zapraszali mnie do gier planszowych, które rządzą u nas w domu w ostatnim czasie. W przerwach miedzy kolejnymi partyjkami ;) mój czas zajmowały koraliki. 
Tak zleciał wczorajszy smutny i ponury dzień. 
Mam nadzieję, że śnieg szybko się stopi i wróci do nas ciepła wiosna!

Powstał on m.in. z koralików Preciosa TWIN i SOLO.

Dostałam niedawno nagrodę za naszyjnik NOTTE FARFALLA i w niej były przepiękne i w energetycznym kolorze koraliki SOLO. Od razu robi się cieplej! :D












1 komentarz: