wtorek, 26 maja 2015


Już za parę dni , za dni parę 
Weźmiesz plecak swój i gitarę ...



Urok wiosny i lata... Wieczorne bądź poranne mgły unoszące się tuż nad ziemią...
Bajeczny widok, a w połączeniu z zachodem słońca - idylla... Raj na ziemi...
Często ludzie wstawiają zdjęcia z egzotycznych zakątków świata podpisując je: "raj".
Tymczasem obok nas jest równie pięknie i warto zatrzymać się jadąc samochodem i popatrzeć w niebo. Zdjęcia z dzisiejszego wpisu nie należą może do wyszukanych, ale mnie te widoki zauroczyły. Wracając do domu nie mogłam się powstrzymać i ku zdziwieniu innyc kierowców zatrzymałam się na  poboczu żeby nacieszyć oczy tym widokiem unoszącej się nad polami mgły i mojej wsi która tonęła w czerwonym blasku zachodzącego słońca...





My powoli szykujemy się do wcześniejszego wakacyjnego wyjazdu.
Jedynie na co liczę to więcej słońca bo jak na razie niebo nam go skąpi.
Będzie zatem przerwa również od koralików. 
Choć zanjąc siebie to "przemycę" parę paczuszek i szydełko ;)

A tymczasem powróciłam do "skórek". Nie sprawia mi to tyle przyjemności co szydełko ale fanów grono liczne mają ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz