środa, 30 października 2013


Zimno...




Zatęskniłam dziś za latem bo przestało grzać ciepłe słoneczko...
Te dni takie krótkie, a wieczory długie... Niby jest więcej czasu na robótki i dla dzieci, ale słonka będzie brakować...
W sumie dziś i tak nici z moich planów bo jak na złość odcięłam sobie opuszek palca w pracy ;(  Moje roztrzepanie czasem mnie przerasta...
Za to zrobię zaległy przegląd fotografii. 
Ale się tego nazbierało!!!
Miło jest powspominać miłe chwile z minionego lata czy wiosny... A te lato było naprawdę udane :)


Nic dziś nie "stworzyłam" więc podzielę się moimi wcześniejszymi "dziełami" - te 3 bransoletki  są najczęściej noszone i mimo, że kocham czerń i błękit to te brązowe Shamballa "skradły moje ręce" ;)



No i pasują idealnie do jesiennych barw i aury ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz